5 клас

 Пам'ятка для учнів та батьків 📖

📚 Матеріали до уроків та завдання розміщені на  сторінці блогу "5 клас"

💻 Завдання виконувати та розміщувати згідно інструкції до уроку

🕔 Дотримувати правила DEADLINE: останній строк перевірки виконаних завдань -  17:00 п'ятниці поточного тижня

📱 Консультації - тільки в особистому чаті viber пн-пт до 17:00

Увага! Починаємо виконання домашнього завдання з вивчення пункта підручника та всіх необхідних правил.

06.05.2021

Тема уроку: "Розвязування задач за допомогою рівнянь."

1. До магазину завезли 345 хлібин житнього та пшеничного хліба, до того ж, житніх хлібин завезли в 4 рази більше, ніж пшеничних. Скільки житніх і скільки пшеничних хлібин завезли до магазину?

2.Задача – казка.

Заєць сказав Вовкові: « Задумай число. Додай до нього 100. відніми від суми 37. Відніми від решти задумане число. Різницю поділи на 9.» Вовк ще не закінчив ділення, як Заєць назвав частку і втік. вовкові тільки лишилось навздогін вигукнути: «Ну Заєць, постривай!». Як Заєць знайшов частку?



27.04.2021
Тема уроку: "Розвязування задач."




26.04.2021


19.04.2021
Тема уроку: "Повторення. Додавання та віднімання звичайних дробів."
Пройти тренувальну ВПРАВУ
Виконати письмово вправи:




16.04.2021
Тема уроку: "Повторення. Звичайні дроби."
1. Впорядкуєте вказані числа у порядку спадання:

 7/24


2

1/24

23/24

2/24

12/24

1

28/24

4/24

11/24

30/24

 

 

Д

Й

З

Б

А

О

Н

Ч

И

Р

І

В

И

 


Отриману відповідь надішліть на viber. 
2. На координатному промені зобразіть дроби 1/9; 5/9; 10/9; 9/9; 11/9; 4/9.
(За одиничний відрізок візьміть 9 клітинок)

15.04.2021

Контрольна робота з теми: « Відсотки. Середнє арифметичне ».

1. ( 1 бал). Запишіть у вигляді десяткового дробу:

 а) 8 %;           б) 58 %;         

в) 180 %;        г) 5,8 %.

 2 ( 1 бал). Запишіть у відсотках:

а) 0,65;            б)0,6;              в)0,06;

г) 6,5;              д) 6.

 3.( 2 бали). Знайдіть середнє арифметичне чисел: 36,2; 48,1; 23,7; 54,5.

 4.( 1 бал). Після перегонки нафти отримують 30% гасу. Скільки гасу отримують з 24 т нафти ?

 5.( 1 бал). З молока отримують 8% сиру. Скільки використали молока , щоб отримати 48 кг сиру?

 6.( 2 бали). Робітник виготовив 420 деталей. За першу годину – 35% усіх деталей, за другу – 40%, а за третю – решту. Скільки деталей виготовив робітник за третю годину?

 7. ( 2 бали). Човен плив  2 год зі швидкістю 13,2 км/год і 3 години – зі швидкістю 12,3 км/год. Знайти середню швидкість човна на всьому шляху

 8.(2 бали). Ціна деякого товару 250 грн . Скільки коштуватиме товар , якщо його ціну спочатку збільшили на 20% , а потім нову ціну зменшили на 20%.

12.04.2021
Тема уроку:"Повторення. Розв'язування задач."
Розвязати тест і відповіді надіслати на viber:

1) Значення якого з наведених виразів потрібно обчислити, щоб знайти 30% від 72?

а) 72:100•30; б) 100: 72•30; в) 72:30•100; г) 30: 72•100

2) Площа поля становить 50га. Буряки займають 22% цієї площі. Яку площу займають буряки?

а) 22га; б) 33га в) 44га; г)11га

3) Значення яких виразів є числом, 12% якого дорівнюють 60?

І. 60 •0,12; ІІ. 60:12•100; ІІІ. 60 : 100•12 ІV. 60:0,12;

а) будь – якого; б) ІІ і ІV; в) І і ІІІ; г) І і ІІ

4) Математика становить 20% усіх уроків, які є сьогодні за розкладом. Скільки уроків сьогодні за розкладом?

а) 4 уроки; б) 6 уроків; в) 5 уроків; г) 7 уроків

9.04.2021
Тема уроку:"Повторення. Розв'язування задач."
Повторити:

 Як знайти невідомі:

  • доданок;
  • зменшуване;
  • від'ємник;
  • множник;
  • ділене, дільник.
Розв'язати:

1) (2,18 + 10,82) * 0,12 - 0,28.

 2) (41 - 23,4) : 0,4 + 0,25 * 0,84

3)  (171,9 - 147,4) : 0,05 + 0,48 * 0,16

08.04.2021
Тема уроку:"Розв'язування задач на відсотки"

Задача 1. Площа поля 700 га. За перший день зібрали картоплю із 20% усього поля, другого дня – із 35% усього поля. Скільки залишилося га зібрати за третій день?

Задача 2. У фермерському господарстві зібрали 3800 кг овочів. З них 25% складали огірки, 54% - картопля, решта – капуста. Скільки кг капусти зібрали у фермерському господарстві? 

Додаткове завдання: Знайдіть кілька способів для розв'язування цієї задачі.

На ремонт школи було витрачено 4300 грн. З них 35% заплатили за роботу, а решту грошей витратили на будматеріали. Скільки коштують будматеріали?

Повторіть округлення чисел. Пройдіть гру

06.04.2021
Тема уроку:"Розв'язування задач на відсотки"
1% - один відсоток чого небудь, це його сота частина.
1% від гривні – це 1 копійка.
1% від долара – це цент.
1% від метра – це сантиметр,
1% від кілометра – це 10 метрів;
1% від центнера – це кілограм;
1% від 1т це 10 кг.
Розв'язати задачу:
 У класі 25 учнів, 12% з них приймали участь в районній олімпіаді з фізики.
Скільки учнів брали участь в олімпіаді?
Розв'язати приклад на всі дії:

1) (13,42 – 4,15) ∙ (12,3 – 0,3);

2) (2,17 + 4,45) : (12,6 – 12,5).

Знайдіть середнє арифметичне відповідей та надішліть текстовим повідомленням на viber/


22.01.21
Тема уроку: Порівняння десяткових дробів.
Правило порівняння:
1. Із двох десяткових дробів більшим є той, у якого ціла частина більша.
2. Якщо цілі частини рівні, тоді порівнюють дробові частини порозрядно, починаючи з з найстаршого розряду.
Письмово № 940, 948
21.01.21
Тема уроку: Десяткові дроби.

Записані в такій формі дроби, в яких знаменники є степенями десяти,
тобто числами 10, 100, 1000 і т.д., називають  десятковими дробами.

Щоб записати звичайний дріб,знаменник дробової частини якого – розрядна одиниця 10.100,1000 . … у вигляді десяткового дробу:

1)      ---Записують цілу частину числа ( вона може дорівнювати нулю ) і ставлять кому;

2)     ---- праворуч від коми записується чисельник дробової части ,але він містити скільки знаків,скільки нулів у знаменнику. Якщо в чисельнику менше знаків, ніж нулів у знаменнику,то після коми перед цифрами чисельника треба дописувати таку кількість нулів,якої не вистачає.

  Виконай тренувальну вправу  Пройдіть тест для самоперевірки.
Виконати завдання в зошиті: № 923,924,925

19.01.21
Тема уроку: Додавання і віднімання мішаних дробів.
Виконай тренувальну вправуВИДІЛЕННЯ ЦІЛОЇ ЧАСТИНИ


18.01.21
Тема уроку: Додавання і віднімання мішаних дробів.
Виконай тренувальну вправу ПРАВИЛЬНІ ТА НЕПРАВИЛЬНІ ДРОБИ
15.01 21
Тема уроку: Додавання і віднімання мішаних дробів.
Виконай тренувальну вправу ДОДАВАННЯ ВІДНІМАННЯ ДРОБІВ
14.01.21
Тема уроку: Віднімання звичайного дробу від натурального числа.

Головне правило:

Щоб відняти дріб від натурального числа, треба:

1)записати натуральне число у вигляді неправильного дробу зі знаменником, як у даного дробу;

 2) виконати віднімання дробів з однаковими знаменниками;

 3) якщо в різниці отримати неправильний дріб, то виділити в ньому цілу частину. 

 Вчити правило, (с.164 підручника)

 Виконати письмово № 857, 860,866- достатній рівень

                                      № 879(1,2)- високий рівень

11.01.21
Тема уроку: "Перетворення мішаних чисел в дробові і навпаки."
Мета уроку:
Повторити правила додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками;
визначити алгоритми переводу неправильного дробу в мішаний і навпаки;
формувати вміння застосувати правила додавання і віднімання мішаних чисел
з однаковими знаменникаи;
виховувати культуру математичних міркувань;
розвивати математичну компетентність.

Вивчити п.22 підручника
Виконати № 749,752,756


19.11.20
Тема уроку: "Розв'язування рівнянь."
1. Повторити правила знаходження невідомих компонентів при додаванні, відніманні, множенні та діленні.
2. Розв'язати рівняння:
а)   2652 : x = 204. 
б)   24х – 15х + 47 = 1919
в)   7·(20– х) + 25 = 74.
г)  4605 : x = 307.   
 д)  16х – 7х + 38 = 3692
є) 3·(35 – х)- 14 = 67
3. Розв’язати задачу.
Задумане число помножили на 7, від добутку відняли 25, отриману різницю поділили на 5 і отримали число 5. Яке число задумали?  
18.11.20
Тема уроку:"Розв'язування прикладів на степінь."

Вираз        9 9999 = 95.

Вираз 95 називають степенем і читають “дев'ять у п'ятому степені” або

дев'ять в степені п'ять”.

У виразі число 9 називають основою степеня – вона показує, яке число множили само на себе. Число 5 називають показником степеня – він показує, скільки рівних множників було в добутку.

Розв'яжіть приклади:

1. Сума куба числа 5 і квадрата числа 8 дорівнює...

2. Різниця квадратів чисел 6 і 2 дорівнює...

3.Квадрат різниці чисел 6 і 2 дорівнює...

4. Знайдіть площу квадрата, якщо його сторона дорівнює 6 см.

5. Виберіть вірну відповідь




16.11.20

Тема уроку: "Розв'язування текстових задач"

Приклад задачі, яка розв'язується за допомогою рівняння:

Домашнє завдання: Виконати задачу за наданим зразком.

 



Комментариев нет:

Отправить комментарий