7 КЛАС ФІЗИКА

  Пам'ятка для учнів та батьків 📖

📚 Матеріали до уроків та завдання розміщені на  сторінці блогу "7 клас"

💻 Завдання виконувати та розміщувати згідно інструкції до уроку

🕔 Дотримувати правила DEADLINE: останній строк перевірки виконаних завдань -  17:00 п'ятниці поточного тижня

📱 Консультації - тільки в особистому чаті viber пн-пт до 17:00.

21.02 2022

ДОМАШНЯ РОБОТА НА 25.02.22

«Взаємодія тіл. Сила. » 

1.    (1 б) Фізична величина, яка є мірою інертності та мірою гравітаційних властивостей тіла.

А) вага;                                                                              Б) сила;

В) інерція;                                                                         Г) маса.

2.    (1 б) Сила з якою внаслідок притягання до Землі тіло тисне на опору або розтягує підвіс.

А) вага;                                                                            Б) сила тяжіння;

В) сила тертя;                                                                  Г) сила пружності.

3.     (2 б) Діючи на пружину силою 40 Н, учень розтягує її на 10 см. Визначте жорсткість пружини.

4.    (2 б) Суцільний кубик із ребром 3 см має масу 192 г. З якого матеріалу  може бути виготовлений  кубик.

А) Цинк;                                                                          Б) Мідь;

В) Олово;                                                                         Г) Сталь.

5.     (2,5 б) На порожнє відро діє сила тяжіння 10Н. Яка сила тяжіння діє на це відро, якщо у нього налити 10 л води ?

6.     (2,5 б) Запряжка собак, тягнучи сани по снігу, може розвивати максимальну силу 0,5кН. Сани з вантажем якої маси може вести запряжка, рухаючись рівномірно, якщо коефіцієнт тертя дорівнює 0.1?

 

14.02.2022

Самостійна робота. 

1.      Позначте основну одиницю вимірювання сили в системі СІ:

А

Н·м

Б

м

В

кг·м

Г

Н

 

2.      Позначте, кількісною мірою якої властивості тіла є його маса:

А

Швидкості

Б

Ваги

В

Густини

Г

Інертності

 

3.      Позначте силу тяжіння, що діє на тіло масою 10кг:

А

Б

9,8Н

В

10Н

Г

98Н

 

4.      Сила, що діє на плече важеля довжиною 2м, дорівнює 5Н. Чому дорівнює момент сили?

А

10Н·м

Б

5 Н·м

В

9,8 Н·м

Г

15 Н·м

 

5.      Човен пливе прямолінійно за течією річки, зменшуючи швидкість. Позначте напрям рівнодійної сил, що діють на човен:

А

За течією

Б

Проти течії

В

Вниз

Г

Вгору

 

6.      Плечі важеля 2м і 4м. До другого плеча приклали силу 40Н. Яку силу необхідно прикласти до другого плеча, щоб важіль перебував у рівновазі?

А

Б

9,8Н

В

10Н

Г

98Н

 

7.      Визначте об’єм алюмінієвої деталі, якщо її вага становить 540Н.

8.      До однієї точки тіла прикладені дві сили і діють вони вздовж однієї прямої. Одна із сил 5Н, а рівнодійна 7Н. визначте, якою може бути друга сила.

9.      Пружина динамометра під дією сили 50Н видовжилася на 1см. Визначте, тіло якої маси розтягне пружину на 25мм.

10.  *Визначте, з якою силою треба підтримувати знизу пакет із 3-літровою банкою молока, якщо його ручки витримують силу 25Н, а маса порожньої банки 420г.

МЕХАНІЧНИЙ РУХ

ВАРІАНТ 1

1.     Механічний рух – це... 

А) Зміна з часом положення тіла або частин тіла в просторі відносно інших тіл

Б) Безладний рух молекул, з яких складається тіло 

В) Зміна положення тіла з плином часу 

Г) Уявна лінія, яку описує в просторі точка, що рухається

2. Шлях – це... 

А) Напрямлений відрізок прямої, який з’єднує початкове та кінцеве положення тіла

Б) Довжина траєкторії

В) Зміна з часом положення тіла або частин тіла в просторі відносно інших тіл 

Г) Уявна лінія, яку описує в просторі точка, що рухається

3. Шлях позначається буквою... 

А) l

 Б) s

 В) t

Г) m

4. Основною одиницею шляху в Міжнародній системі одиниць (СІ) є... 

 А) м

Б)км

В)см 

Г)мм

5. До якого виду механічного руху належить рух листка осики на дереві

А) поступального

Б) обертального

В) коливального

6. Напишіть якою літерою позначається переміщення __________________________________________________

 

05.11.2021

Тема уроку: Прямолінійний рівномірний рух. Швидкість руху

Домашнє завдання: Вчити конспект уроку, с 50-53 - підручник.
Зробити дослідження: 1 група - досліджує швидкості комах.
                                        2 група- досліджує швидкості риб.
Обом групам потрібно визначити в своєму виді найшвидшого і найповільнішого. Для найшвидшого обгрунтувати необхідність такої швидкості.
Свої дослідження надсилаєте на електронну пошту. 



01.11.2021

Тема уроку: Механічний рух. Відносність руху.   

Механічний рух — це зміна з часом положення тіла або частин тіла в просторі відносно інших тіл.

Приклади механічного руху: рух планет навколо Сонця, хмар у небі, води в річках та океанах, різних частин машин і верстатів, людей, тварин...

А чи будуть тіла, які ви вважаєте нерухомими, перебувати у стані спокою відносно Сонця?

Відносно Сонця тіла, які ми вважаємо нерухомими будуть рухомими і швидкість їх руху буде рівна швидкості обертання Землі навколо Сонця (середня швидкість 29,765 км/с)

Можна зробити такі висновки:

-         Усі тіла природи перебувають у русі, тому будь-який рух або спокій є відносним.

-         Стан тіла залежить від того, відносно якого тіла його розглядають.


 Дозаправка літаків у повітрі. 



Відносно першого літака другий нерухомий.

Відносно землі обидва літака рухаються.

Якщо тіло відліку – перший літак, то другий нерухомий.

Якщо ж тіло відліку – Земля, то другий літак, як і перший, рухається.

Домашнє завдання на слідуючий урок:

Вчити конспект. В підручнику с.48-49.

Письмово виконати в зошиті:

Достатній рівень:

1.    Учень під час уроку сидить за партою. Назвіть приклади тіл, відносно яких учень перебуває в спокої, а відносно яких – рухається.

2. Визначте, чи можна вважати катер матеріальною точкою, коли: а) розглядається його кріплення на залізничній платформі; б) розраховується час його переходу між двома портами.

3. Дівчинка, йдучи з дому до школи, долає 250 м, а до музичного театру в тому самому напрямку – 670 м. Який шлях долає дівчинка до музичного театру, якщо йде до нього зі школи?

Високий рівень:

4. Потяг починає помалу набирати хід. Як має поводитися пасажир у потязі, щоб лишитися нерухомим відносно перону?

  5. Хлопчик відпустив з рук м’яч  на висоті 1,5 м, а коли м’яч відскочив від підлоги, спіймав його на висоті 1 м. Який шлях пройшов м’яч? На якій відстані від початкової точки було спіймано м’яч?

                        Відповіді надсилайте на VIBER. (ФОТО)

Комментариев нет:

Отправить комментарий