8 клас ГЕОМЕТРІЯ

 Пам'ятка для учнів та батьків 📖

📚 Матеріали до уроків та завдання розміщені на  сторінці блогу "8 клас"

💻 Завдання виконувати та розміщувати згідно інструкції до уроку

🕔 Дотримувати правила DEADLINE: останній строк перевірки виконаних завдань -  17:00 п'ятниці поточного тижня

📱 Консультації - тільки в особистому чаті viber пн-пт до 17:00

16.04.21

Тема: "Многокутники"

1.Знайдіть суму кутів многокутника, якщо n=5.

2. Визначте кількість сторін опуклого многокутника, якщо сума внутрішніх кутів дорівнює 900°.

3. Визначте кількість сторін многокутника, якщо зовнішній кут дорівнює 40°.

09.04.21

Тема. Розв'язування прямокутних трикутників

Запитання (усно):

1.     Для яких фігур вивчались співвідношення на уроках геометрії ос­таннім часом?

2.     Які властивості прямокутного трикутника ви знаєте?

3.     За якими ознаками можна встановити, шо-два прямокутні трикут­ники рівні?

4.     За якими елементами можна побудувати прямокутний трикутник?
Скількома способами це можна зробити в певному положенні від­носно даної півпрямої ?

5.     Порівняйте відповіді на запитання 3 і 4. За якими елементами, ви­ходячи з цього порівняння, визначається певний прямокутний три­кутник? Чи можна знайти за цими даними всі інші невідомі еле­менти цього трикутника?

ПИСЬМОВО:

8. Радіуси двох кіл дорівнюють 8 см і 3 см, а відстань між їх центра­ми — 13 см. Знайдіть довжину їх зовнішньої спільної дотичної.

9. У прямокутному трикутнику катети відносяться як 12 до 5, а гіпотенуза 39см.     Знайти катети.

10. Висоти двох вертикальних стовпів дорівнюють 5м і 12,5м. Відстань між ними   10м. Знайти найменшу довжину троса, яким можна з’єднати верхні кінці стовпів?

11.У трикутнику АВС висота ВD поділяє сторону АС на відрізки АD і DС.  ВC =6см, ∟А=30 о, ∟СВD=45 о. Знайдіть сторону АС трикутника.

12. З точки, що знаходиться на відстані 8см від прямої, проведено до неї дві похилі, які утворюють з прямою кути  45 о і 60 о . Знайдіть відстань між основами похилих. Скільки розв’язків має задача?

Відповіді занести в табличку та надіслати фото на viber або електронну пошту.

8

9

10

11

12

 

 

 

 

 

21.01.21

Тема уроку:"Ознаки подібності трикутників."



Тестове завдання (Відповіді надіслати до 12.00 21.01.21 на viber)

1.За даними рисунка 1 знайдіть х .
а) 4;               б) 8;       в) 9;       г) 12.

2.За даними рисунка 2 знайдіть у.
а) 27;            б) 24;  в) 30;      г) 16.

 
Виконайте тренувальну вправу ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ
Поясніть, які формули та теореми ви використали.
В зошиті виконати № 434,440


14.01.21

Тема уроку:"Подібність трикутників."

 
Підготувати історичну довідку про Фалеса Мілетського та, як йому вдалося виміряти висоту єгипетської піраміди. (Презентація або word-документ на єлектронну пошту kiosova1108@gmail.com)

Два трикутники називаються подібними, якщо в них рівні кути, а проти рівних кутів лежать пропорційні сторони.


Вчити п. 11.
Виконати вправи № 376, 380,384.



Комментариев нет:

Отправить комментарий