Пам'ятка для учнів та батьків 📖
📚 Матеріали до уроків та завдання розміщені на сторінці блогу "8 клас"
💻 Завдання виконувати та розміщувати згідно інструкції до уроку
🕔 Дотримувати правила DEADLINE: останній строк перевірки виконаних завдань - 17:00 п'ятниці поточного тижня
📱 Консультації - тільки в особистому чаті viber пн-пт до 17:00
16.04.21
Тема: "Многокутники"
1.Знайдіть суму кутів многокутника, якщо n=5.
2. Визначте кількість сторін опуклого многокутника,
якщо сума внутрішніх кутів дорівнює 900°.
3. Визначте кількість сторін многокутника, якщо
зовнішній кут дорівнює 40°.
09.04.21
Тема. Розв'язування прямокутних
трикутників
Запитання (усно):
1.
Для яких фігур вивчались співвідношення на уроках
геометрії останнім часом?
2.
Які властивості прямокутного трикутника ви знаєте?
3.
За якими ознаками можна встановити, шо-два прямокутні
трикутники рівні?
4.
За якими елементами можна побудувати прямокутний
трикутник?
Скількома способами це можна зробити в певному положенні відносно даної півпрямої
?
5.
Порівняйте відповіді на запитання 3 і 4. За якими
елементами, виходячи з цього порівняння, визначається певний прямокутний трикутник?
Чи можна знайти за цими даними всі інші невідомі елементи цього трикутника?
ПИСЬМОВО:
8. Радіуси двох кіл дорівнюють
9. У прямокутному трикутнику катети відносяться як 12 до 5, а гіпотенуза 39см. Знайти катети.
10. Висоти двох вертикальних стовпів дорівнюють 5м і 12,5м. Відстань між ними 10м. Знайти найменшу довжину троса, яким можна з’єднати верхні кінці стовпів?
11.У трикутнику АВС висота ВD поділяє сторону АС на відрізки АD і DС. ВC =6см, ∟А=30 о, ∟СВD=45 о. Знайдіть сторону АС трикутника.
12. З точки, що знаходиться на відстані 8см від прямої, проведено до неї дві похилі, які утворюють з прямою кути 45 о і 60 о . Знайдіть відстань між основами похилих. Скільки розв’язків має задача?
Відповіді занести в табличку та надіслати фото на viber або електронну пошту.
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
|
|
|
|
21.01.21
Тема уроку:"Ознаки подібності трикутників."
Тестове завдання (Відповіді надіслати до 12.00 21.01.21 на viber)
1.За даними рисунка 1 знайдіть х .
а) 4; б) 8; в) 9; г)
12.
2.За даними рисунка 2 знайдіть у.
а) 27; б) 24; в) 30; г)
16.
Поясніть, які формули та теореми ви використали.
14.01.21
Тема уроку:"Подібність трикутників."
Два трикутники називаються подібними, якщо в них рівні
кути, а проти рівних кутів лежать пропорційні сторони.
Комментариев нет:
Отправить комментарий